• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73662
+
-

بهره‌برداری ۶۰۰ متر از خیابان شارستان تا پایان سال

شهردار منطقه ثامن مشهد از احداث و بهره‌برداری از ۶۰۰ متر دیگر از خیابان شارستان، حد فاصل خیابان شیرازی تا تپل‌محله، تا پایان سال جاری خبر داد. به گزار‌ش روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن، «سیدمصطفی نعمتی» به مناسبت طرح پاسخگویی مستقیم شهرداران مناطق سیزده‌گانه به تماس‌های تلفنی شهروندان که ماه دوم هر فصل از سال برگزار می‌شود، در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ حضور یافت. وی در باب ضرورت وجود این مرکز اظهار کرد: ‌شأن حضور ما در شهرداری، خدمت به مردم بوده و مردم ارباب‌رجوع ما هستند، پس وظیفه داریم که موضوعات مرتبط با شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهیم. 

نعمتی در مورد مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای شهرداری این منطقه گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، با تغییر نگاه، سعی شده است تامین زیرساخت‌های توسعه را در اولویت قرار دهیم که از آن جمله می‌توان به اجرای فضای سبز، ره‌باغ‌ها، خیابان‌های اصلی و معابر دسترسی حرم مطهر رضوی اشاره کرد. وی افزود: بزرگ‌ترین پروژه در حال اجرای منطقه در این حوزه، احداث خیابان شارستان رضوی در قطاع 2، حد فاصل خیابان شیرازی تا طبرسی، به عرض ۵۵ و طول 10۵۰ متر است که ۲۵۰ متر از آن 2 هفته قبل بازگشایی شد.

شهردار منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری نیز، ادامه این خیابان در حد فاصل خیابان شیرازی تا تپل‌محله به طول ۶۰۰ متر، تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا ارتباط خیابان کاشانی با شیرازی برقرار شود. بولوار رضوان نیز حدود 2 ماه است که بازگشایی شده و ارتباط بین خیابان کاشانی و تپل‌محله را برقرار ساخته است. همچنین در این دوره جدید مدیریت شهری توانسته‌ایم ۵ هکتار یعنی معادل ۲۳ سال گذشته، فضای سبز به منطقه ثامن اضافه کنیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید